نگاشتهای خطی حافظ وارون پذیری

پایان نامه
چکیده

در این رساله نگاشتهایی را توصیف می کنیم که حافظ وارون پذیری هستند. در بین نگاشتهای خطی حافظ وارون پذیری ، نگاشتهایی وجود دارند که حافظ طیف می باشند. توضیحات مفصل در پایان نامه ارائه شده است.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

نگاشتهای خطی حافظ طیف موضعی

فرض کنیم (b(x جبر باناخ همه ی عملگرهای خطی کراندار روی یک فضای باناخ مختلط از بعد نامتناهی باشد. در این پایان نامه نگاشتهای خطی پوشا و پیوسته روی (b(x که حافظ مقدارهای طیفی موضعی مختلف در یک بردار ناصفر هستند، را دسته بندی می کنیم.

15 صفحه اول

نگاشتهای خطی حافظ طیف بین جبرهای باناخ

کاپلانسکی در سال 1970 مساله زیر را مطرح کرد: فرض کنید a و b جبرهای باناخ مختلط نیم ساده باشند و t یک نگاشت خطی یکدار حافظ طیف از a بروی b باشد. آیا t یک همریختی جردن است؟ در این پایان نامه ثابت می کنیم که مساله کاپلانسکی برای کلاس خاصی از جبرهای باناخ جواب مثبت دارد. ثابت می کنیم که هر نگاشت خطی یکدار حافظ ایده الهای چپ ماکزیمال از یک c-ستار جبر بروی c-ستار جبر یکدار بطور محض نامتناهی یک همریخ...

15 صفحه اول

بررسی نگاشتهای خطی حافظ تعامد تقریبی

این پایان نامه مشتمل بر 5 فصل است که در فصل اول مقدمات و پیشنیازها و در فصل دوم نگاشت های خطی حافظ تعامد تقریبی و مسائل مربوط به آن. فصل سوم: عملگرهای حافظ تعامد یکمتری بررسی شده و در مورد نگاشتهای حافظ تعامد تقریبی در فصل چهار بررسیهایی شده است. و فصل پنجم اختصاص به نگاشت حافظ تعامد تقریبی روی c-مدول ها.

15 صفحه اول

نگاشت های خطی حافظ وارون پذیری تعمیم یافته و مسایل مربوط به آن

در این پایان نامه نگاشت های خطی پوشا روی (b(h که حافظ وارون پذیری تعمیم یافته هستند و نیز نگاشت های خطی پوشاحافظ عملگرهای فردهلم (نیمه فردهلم)را بررسی می کنیم به ویژه جوابی برای سوال مختا می یابیم و نشان می دهیم یک فضای باناخ x و یک نگاشت خطی یکانی دوسویی f روی (b(h حافظ وارون پذیری تعمیم یافته در دوسو وجود دارد به طوری که ایده آل همه عملگرهای فشرده روی x تحت f پایا نیست.بعلاوه نشان می دهیم که ...

15 صفحه اول

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023